Airport Dabo Singkep

April 17, 2011 | 02:02

To get to the town of Dabo or more in the know with Dabo Singkep in Lingga District, Riau Islands Province, can be reached by sea transport through the existing sea ports, and can also be through air transport through the existing airports in Dabo Singkep.

For now, Airport Dabo Singkep only be landed by plane medium-size through Batam and Tanjung Pinang. Hopefully in years to come, Airport Dabo Singkep can experience growth, both physical and flight path.

Bandar Udara Dabo Singkep

Untuk bisa sampai di kota Dabo atau yang lebih di kenal dengan Dabo Singkep yang ada di Kabupaten Lingga, Provinsi Kepulauan Riau, bisa ditempuh dengan angkutan laut melalui pelabuhan laut yang ada, dan juga bisa melalui angkutan udara melalui bandar udara yang ada di Dabo Singkep.

Untuk masa sekarang, pelabuhan udara Dabo Singkep baru bisa didarati pesawat dengan ukuran sedang melalui jalur Batam dan Tanjung Pinang. Semoga di tahun akan datang, bandar udara Dabo Singkep ini dapat mengalami perkembangan, baik dari fisik maupun jalur penerbangan.




Share this article :
 
Copyright © 2010-2012. PAPATITI ONLINE . All Rights Reserved.
Template modify by Creating Website